NormaJean schrieb:CSI: Wie heißt Cathrine Willow's Tochter?
Tortenhuber schrieb:ach das ist doch betrug hier, ihr schiebt euch doch die siege gegenseitig zu ... ich verlange eine untersuchung einer unabhängigen kommission!!!!
Franziskaner schrieb:Tortenhuber schrieb:ach das ist doch betrug hier, ihr schiebt euch doch die siege gegenseitig zu ... ich verlange eine untersuchung einer unabhängigen kommission!!!!
ich wär dafür, wir lassen ihn auch mal was wissen, sonst zieht er noch vor den UNO-Sicherheitsrat...
Joe: Now wait a minute. You're telling me that this Chronicle is wrong? That it was Marcus Aedilies that took the head of Titus Marconus and not Peter Gaicus?
Methos: 74 BC. I had a tidy little sum wagered on Marconus too. Had my eyes on a little summer place outside Herculaneum.
Joe: But why would his Watcher lie?
Methos: Oh, come on, Joe. You know how it is. You don't want to admit to your Watcher buddies that your guy's been wiped by some sniveling little weasel like Aedilies. So you make up a story that he's been... he's been aced by the greatest swordsman in Rome.
Joe: I don't know, man. I don't know.
Methos: Hey, you ask; I tell you. And incidentally, it wasn't outside the Forum either. It was, um, it was in the vomitorium.
Joe: In the vomitorium.
Methos: Place you went to vomit.
Joe: I mean, they actually did do that?
Methos: [chuckle] You eat a 17-course meal where the main garnish is honey-coated ants and peacock brains...
[Joe raises an eyebrow.]
Methos: We ate, we drank, we vomited.
Gab es hier nicht mal einen "Schnelle, einfache und gesunde Rezepte"-Thread?You eat a 17-course meal where the main garnish is honey-coated ants and peacock brains...
Joe kenn ich irgendwie auch net... :k_schuettel:asamandra schrieb:Es gab da folgendes Gespräch zwischen Joe und Methos:
´NormaJean schrieb:Joe kenn ich irgendwie auch net... :k_schuettel:asamandra schrieb:Es gab da folgendes Gespräch zwischen Joe und Methos:
Tortenhuber schrieb:übrigens franziskaner: in einem von den highlander filmen hat dein geliebter adam copeland mitgespielt
"Drei kleine Worte! Ich bin schwul!"
"Du bist nicht wie die anderen Männer."
"Stimmt, ich bin der 28. Präsident der Vereinigten Staaten."